به منظور آموزش مدل امروز الگو مانتو پشت پیلی دار را شرح مـی دهیم. مدل مانتو پیلی دار پشت حتما ابتدا الگو بالاتنـه جلو را با قد دلخواه کـه در مدل که تا زانو هست مـیکشیم و بعد از گودی گردن روی CF۲ سانت پایین آمده و از سرشانـه ۱ سانت داخل شده بهم وصل مـیکنیم و لقی۱ سانت مـیگیریم .
در ادامـه خط ران را رویCFمشخص مـیکنیم و به شکل هلال بـه زانو درون پهلو وصل مـیکنیم .
   با توجه بـه مدلمون کـه قزن خور هست نیـازی بـه جادکمـه ندارد بعد از سرشانـه و لبه مانتو (۵_۷)سانت داخل شده و بهم وصل مـیکنیم و روی کاغذ الگوی دیگر رولت مـیکنیم.
   به منظور بالاتنـه پشت نیز الگو را کشیده و۱ سانت یقه را بازتر مـیکنیم و خط CBو۶سانت فاصله ازCBرا علامت مـی گذاریم و تا لبه الگو مـیکشیم و برای CBفضای (۱۰_۱۲)سانتی مـیدهیم و به خط کناری اوزمان (۵_۶)سانتی مـیدهیم.

الگو مانتو پشت پیلی دار

در ادامـه کار بـه انتهایCBبعد از فضاسازی ۲۰ سانت بـه قد مانتو اضافه مـیکنیم و به پهلو هلال مـیکنیم .
   به منظور طراحی آستین نیز الگوی اولیـه آستین را کشیده با قد که تا ساعد بعد از لبه کار (۶_۸)سانت بالا رفته وبرای مچی جدا مـیکنیم نیـازی بـه اضافه زبانـه نیست چون بـه وسیله نوار بندی و حلقه های پانچ شده بهم وصل مـیشود .
   درون  قسمت بالایی آستین را بـه ۶ قسمت و۵ خط تقسیم مـیکنیم و برای خط وسط آستین اوزمان (۴_۶سانتی مـیدهیم و برای خطهای کناری هر کدام اوزمان (۲_۳)سانتی مـیدهیم .

الگوی مانتو پشت پیلی دار

   توجه کنید به منظور قسمت پیلی پشت مانتو پیلی CBبه شکل پیلی دوقلو و پیلی کناری بـه شکل یکطرفه از گردن که تا خط کارور دوخته مـیشوند و بقیـه آزاد هست .️برای آستین نیز پیلی روی خط وسط آستین بـه شکل دوقلو و بقیـه یکطرفه رو بـه جلو به منظور جلو ی آستین ورو بـه پشت به منظور پشت آستین دوخته مـیشوند.برای پل کـه روی سرشانـه هست مـیتوانید از نوار بـه عرض وطول(۳×اندازه سرشانـه )دولا دوخته و حلقه پانچ شده استفاده کنید و نوار را از آن عبور دهید .
. مدل مانتو پیلی دار پشت : مدل مانتو پیلی دار پشت ، مدل مانتو پیلی دار پشت




[الگو مانتو پشت پیلی دار - parsdook.com مدل مانتو پیلی دار پشت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 09 Jul 2018 18:52:00 +0000