به منظور آشنایی با الگو لباس بچه گانـه مـی توانید از کتاب الگوسازی بـه روش متری استفاده کنید . لباس بچه با الگو درون این کتاب انواع الگو لباس کودکان و نوجوانان آموزش داده شده است.برای ان 2 که تا 14 سال بـه راحتی مـی توانید از آموزش های این کتاب استفاده کنید. لباس بچه با الگو حالا به منظور این پیراهن انـه کـه الگوی آن بـه راحتی کشیده مـی شود. ابتدا الگو اولیـه کودک را طبق شکل بکشید. یقه پشت و جلو را را از گوشـه گردن و گودی یک سانت گشاد کنید.

   روهم گرد را دو سانتی متر اضافه کرده  و روی هلال یقه از روهمگرد ۴ سانتی متر داخل شده خط کمر را نصف کرده از پهلو از کمر ۲-۳ سانتی متر پایین امده این سه نقطه را بـه هم وصل کنید. پشت نیز ۲-۳ سانتی متر زیر خط کمر را برش دهید.

الگو لباس بچه گانـه

   از زیر برش از لبه ی هلال دو که تا سه سانتی متر داخل شده بـه دم لباس خطی بکشید و به این خط ۶-۱۰ سانتی متر  اوازمان داده و بعد برش تبدیل بـه پیلی دو قلو کنید.

   پشت نیز از وسط خط کمر که تا دم خطی بکشید و به این خط ۶-۱۰ سانتی متر اوازمان دهید .مـی توانید فقط وسط پشت پیلی دو قلو دهید کـه در این صورت اوازمان را بـه وسط پشت مـی دهید.

   دو سرشانـه پشت و جلو را کنار هم قرار داده و روهم گرد را رها کرده از لبه وسط جلو روی هلال گردن پهنا ی یقه ب.ب را ۵-۸س درون نظر گرفته و مانند شکل بکشید و کپی بردارید.

برش ها را چیده طبق شکل اوازمان دهید.

تکه ها اماده برش  هستند. متراژ پارچه زیر ۸ سال و ریز اندام ییم برابر قد پالتو .برای ۸ سال بـه بالا یک قد پالتو و یک قد استین.

الگوی لباس بچه گانـه

: لباس بچه با الگو ، لباس بچه با الگو




[الگو لباس بچه گانـه - parsdook.com لباس بچه با الگو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 04 Jul 2018 10:51:00 +0000